Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             13 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Characteristics and social impact of the use of social media by Chinese Dama Li, Qin
2017
34 3 p. 797-810
14 p.
artikel
2 Functions and roles of social media in media transformation in China: A case study of “@CCTV NEWS” Huang, Li
2017
34 3 p. 774-785
12 p.
artikel
3 How does social media change Chinese political culture? The formation of fragmentized public sphere Shao, Peiren
2017
34 3 p. 694-704
11 p.
artikel
4 IFC - Advertising/Publication Info and Editorial Board 2017
34 3 p. IFC-
1 p.
artikel
5 Interdisciplinary study on popularity prediction of social classified hot online events in China Liu, Tieying
2017
34 3 p. 755-764
10 p.
artikel
6 Public relations, media coverage, and public opinion in contemporary China: Testing agenda building theory in a social mediated crisis Cheng, Yang
2017
34 3 p. 765-773
9 p.
artikel
7 Research on Chinese social media users’ communication behaviors during public emergency events Xie, Yungeng
2017
34 3 p. 740-754
15 p.
artikel
8 Social media and internet public events Dong, Tiance
2017
34 3 p. 726-739
14 p.
artikel
9 Social media in China: An unprecedented force for an unprecedented social change? Hong, Junhao
2017
34 3 p. 691-693
3 p.
artikel
10 Social media, public discourse and civic engagement in modern China Ye, Yinjiao
2017
34 3 p. 705-714
10 p.
artikel
11 Social media, social integration and subjective well-being among new urban migrants in China Wei, Lu
2017
34 3 p. 786-796
11 p.
artikel
12 The internet ecological perception, political trust and political efficacy of Chinese netizens Chao, Naipeng
2017
34 3 p. 715-725
11 p.
artikel
13 User-orientated perspective of social media used by campaigns Chen, Chi-Ying
2017
34 3 p. 811-820
10 p.
artikel
                             13 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland