Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             16 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A new look at primary process thinking and its relation to inspiration Ochse, Rhona
1989
7 3 p. 315-330
16 p.
artikel
2 A socio-cognitive perspective on ordinary explanation: A response to Michael Deschamps, Jean-Claude
1989
7 3 p. 245-247
3 p.
artikel
3 Attribution and ordinary explanation: Cognitivist predilections and pragmatist alternatives Michael, Mike
1989
7 3 p. 231-243
13 p.
artikel
4 Caring—In an interpretive voice Puka, Bill
1989
7 3 p. 295-314
20 p.
artikel
5 Child development revisited by a dissenter: An interview with Jaan Valsiner Klaue, Karen
1989
7 3 p. 331-344
14 p.
artikel
6 Ego and self: The return of the repressed in psychoanalytic theory Hill, Melvyn
1989
7 3 p. 361-366
6 p.
artikel
7 Elusive recursion: A trip in recursive land Vitale, B.
1989
7 3 p. 253-276
24 p.
artikel
8 Explanations, discourse, and attributions: A response to Michael McClure, John
1989
7 3 p. 249-252
4 p.
artikel
9 Focus in therapy Atlas, Jeffrey A.
1989
7 3 p. 345-346
2 p.
artikel
10 It's a boy! It's a girl! It's a mistake. Or is it? Leadbeater, Bonnie J.
1989
7 3 p. 347-354
8 p.
artikel
11 Minds, machines, cognition, and interaction Skupien, Janet
1989
7 3 p. 355-357
3 p.
artikel
12 Observation and recursion in logo mathematics: A response to Vitale Kieren, Thomas E.
1989
7 3 p. 277-281
5 p.
artikel
13 On nietzsche and orientalism: A response to Faber Tuck, Andrew P.
1989
7 3 p. 285-290
6 p.
artikel
14 Remarks on recursion: A response to Vitale Trautteur, G.
1989
7 3 p. 283-284
2 p.
artikel
15 The connections between homophobia and sexism Talvacchia, Kathleen
1989
7 3 p. 359-360
2 p.
artikel
16 The past—Learning from versus learning about: A response to Faber Walkup, James
1989
7 3 p. 291-294
4 p.
artikel
                             16 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland