Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             17 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Communication functions performed by public relations and marketing practitioners Spicer, Christopher H.
1991
17 3 p. 293-305
13 p.
artikel
2 Conceptual differences in public relations and marketing: The case of health-care organizations Grunig, James E.
1991
17 3 p. 257-278
22 p.
artikel
3 Corporate organizing strategies and the scope of public relations departments Van Leuven, Jim
1991
17 3 p. 279-291
13 p.
artikel
4 FDR and the news media Wylie, Frank Winston
1991
17 3 p. 311-313
3 p.
artikel
5 Future work Baer, Stephen H.
1991
17 3 p. 315-316
2 p.
artikel
6 Imperialism and encroachment in public relations Lauzen, Martha M.
1991
17 3 p. 245-255
11 p.
artikel
7 Integrated marketing communications: A new master's degree concept Caywood, Clarke
1991
17 3 p. 237-244
8 p.
artikel
8 International marketing strategies Baer, Stephen H.
1991
17 3 p. 309-310
2 p.
artikel
9 Marketing communications in the post-advertising era Dilenschneider, Robert L.
1991
17 3 p. 227-236
10 p.
artikel
10 Morality and the law Ohi, Coral M.
1991
17 3 p. 316-317
2 p.
artikel
11 Political quotations Wylie, Frank Winston
1991
17 3 p. 314-315
2 p.
artikel
12 Public relations and marketing: An overview Van Leuven, Jim
1991
17 3 p. 215-217
3 p.
artikel
13 Public relations and marketing: Dividing the conceptual domain and operational turf Broom, Glen M.
1991
17 3 p. 219-225
7 p.
artikel
14 Public relations in practice Sharpe, Melvin L.
1991
17 3 p. 310-311
2 p.
artikel
15 Software reviews Fischer, Rick
1991
17 3 p. 319-330
12 p.
artikel
16 Television access and political power: The networks, the presidency, and the ‘loyal opposition’ Mulligan, William A.
1991
17 3 p. 313-314
2 p.
artikel
17 The marketer's guide to public relations: How today's top companies are using the new public relations to gain a competitive edge Caywood, Clarke
1991
17 3 p. 307-309
3 p.
artikel
                             17 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland