Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             13 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Art of public relations: U.S. dept. stores, 1876–1923 Fullerton, Ronald A.
1990
16 3 p. 68-79
12 p.
artikel
2 Cultural history from corporate archives Marchand, Roland
1990
16 3 p. 105-114
10 p.
artikel
3 Cultural Politics in Contemporary America 1990
16 3 p. 116-117
2 p.
artikel
4 CULTURE, Inc.: The Corporate Takeover of Public Expression 1990
16 3 p. 115-116
2 p.
artikel
5 [No title] Badaracco, Claire
1990
16 3 p. 117-118
2 p.
artikel
6 Perspectives on public relations history Pearson, Ron
1990
16 3 p. 27-38
12 p.
artikel
7 Plantation kitchen to American icon: Aunt Jemima Kern-Foxworth, Marilyn
1990
16 3 p. 55-67
13 p.
artikel
8 Progressive drive to shape public opinion, 1898–1913 Ponder, Stephen
1990
16 3 p. 94-104
11 p.
artikel
9 Propaganda, puffing and the public interest Pollay, Richard W.
1990
16 3 p. 39-54
16 p.
artikel
10 Publicity and American culture: An overview Badaracco, Claire
1990
16 3 p. 3-4
2 p.
artikel
11 Publicity and modern influence Badaracco, Claire
1990
16 3 p. 5-18
14 p.
artikel
12 Public relations in business: A business of public relations Raucher, Alan R.
1990
16 3 p. 19-26
8 p.
artikel
13 The “culture” of J. Walter Thompson, 1915–1925 Kreshel, Peggy J.
1990
16 3 p. 80-93
14 p.
artikel
                             13 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland