Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             20 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A multi-variate approach towards marketing decisions in the convention segment Quain, William J.
1991
10 2 p. 147-155
9 p.
artikel
2 Beyond the great divide—Introducing equality into the company Lucas, Rosemary
1991
10 2 p. 192-194
3 p.
artikel
3 Calendar 1991
10 2 p. 199-201
3 p.
artikel
4 Catering to foreign visitors; what is service anyway? O'Halloran, Robert M.
1991
10 2 p. 169-171
3 p.
artikel
5 Editorial Pizam, Abraham
1991
10 2 p. 109-
1 p.
artikel
6 Managing and marketing services in the 1990s West, Amanda
1991
10 2 p. 187-188
2 p.
artikel
7 Managing tourism Johnson, Keith
1991
10 2 p. 194-196
3 p.
artikel
8 Maturity in management: some guideposts Freed, David H.
1991
10 2 p. 171-173
3 p.
artikel
9 Measuring meeting planner satisfaction with hotel convention services: a multi-variate approach Shaw, Margaret
1991
10 2 p. 137-146
10 p.
artikel
10 News 1991
10 2 p. 197-198
2 p.
artikel
11 New work patterns: Putting policy into practice Guerrier, Yvonne
1991
10 2 p. 191-192
2 p.
artikel
12 Professional food service Young, David
1991
10 2 p. 190-191
2 p.
artikel
13 Professional organizations in the European meetings industry Smith, Geoffrey
1991
10 2 p. 119-126
8 p.
artikel
14 Progress in tourism, recreation and hospitality management—Volume two Litteljohn, David
1991
10 2 p. 189-190
2 p.
artikel
15 Responsibilities of the hospitality educator Mill, Robert Christie
1991
10 2 p. 179-186
8 p.
artikel
16 Software survey section 1991
10 2 p. I-IV
nvt p.
artikel
17 Some thoughts on the European Social Charter Lucas, Rosemary
1991
10 2 p. 174-177
4 p.
artikel
18 Sound financial management for successful meetings Nichols, Barbara C.
1991
10 2 p. 127-136
10 p.
artikel
19 Strategic partnerships for convention planning: the role of convention and visitor bureaus in convention management Gartrell, Richard B.
1991
10 2 p. 157-165
9 p.
artikel
20 The United States' meetings market Falk, E.Thorvald
1991
10 2 p. 111-118
8 p.
artikel
                             20 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland