Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Corrigendum to “Linking self-report and process data to performance as measured by different assessment types” [Computers & Education 167 (2021) 104188]
Ober, Teresa M.
169
C
p.
artikel
2
Editorial Board
169
C
p.
artikel
3
Learning to code and the acquisition of computational thinking by young children
Relkin, E.
169
C
p.
artikel
4
Measuring confidence engaging in computer activities at different skill levels: Development and validation of the Brief Inventory of Technology Self-Efficacy (BITS)
Weigold, Arne
169
C
p.
artikel
5
The power of feedback and reflection: Testing an online scenario-based learning intervention for student teachers
Bardach, Lisa
169
C
p.
artikel
6
Understanding learners’ acceptance of high-immersion virtual reality systems: Insights from confirmatory and exploratory PLS-SEM analyses
Barrett, Alex James
169
C
p.
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland