Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             17 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An apprenticeship-based multimedia courseware for computer graphics studies provided on the World Wide Web Shabo, Amnon
1997
2-3 p. 103-116
14 p.
artikel
2 ChickScope: An interactive MRI classroom curriculum innovation for K-12 Bruce, B.C.
1997
2-3 p. 73-87
15 p.
artikel
3 Children as designers of educational multimedia software Kafai, Yasmin B.
1997
2-3 p. 117-126
10 p.
artikel
4 CREDIT to classrooms: an evidence base for pedagogical development Gardner, John
1999
2-3 p. 217-222
6 p.
artikel
5 Expertise, models of learning and computer-based tutoring Gobet, F.
1999
2-3 p. 189-207
19 p.
artikel
6 Help seeking, learning and contingent tutoring Wood, H.
1999
2-3 p. 153-169
17 p.
artikel
7 Integrated learning systems in the classroom Wood, David
1999
2-3 p. 91-108
18 p.
artikel
8 Internet Self-Assessment in Pharmacology: A model for internet medical education Konstan, Joseph A.
1997
2-3 p. 63-71
9 p.
artikel
9 Introduction Woolf, Beverly Park
1997
2-3 p. 53-
1 p.
artikel
10 It ain’t what you learn but the way that you learn it du Boulay, B
1999
2-3 p. 209-215
7 p.
artikel
11 Representing, learning and understanding Wood, David
1999
2-3 p. 83-90
8 p.
artikel
12 Teachers implementing pedagogy through redeem Ainsworth, S.
1999
2-3 p. 171-187
17 p.
artikel
13 The functions of multiple representations Ainsworth, Shaaron
1999
2-3 p. 131-152
22 p.
artikel
14 The influence of a multimedia physics tutor and user differences on the development of scientific knowledge Crosby, Martha E.
1997
2-3 p. 127-136
10 p.
artikel
15 The virtual collaborative university Swigger, Kathleen M.
1997
2-3 p. 55-61
7 p.
artikel
16 Unlocking conceptual learning in mathematics and science with effective representational systems Cheng, Peter C.-H
1999
2-3 p. 109-130
22 p.
artikel
17 Use of a keystroke log file to evaluate an interactive computer system in a museum setting Lee, Sungkyu
1997
2-3 p. 89-101
13 p.
artikel
                             17 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland