Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Analysing language development in a collaborative digital storytelling project: Sociocultural perspectives Nishioka, Hiromi
2016
62 C p. 39-52
14 p.
artikel
2 Benefits of mobile instant messaging to develop ESL writing Andujar, Alberto
2016
62 C p. 63-76
14 p.
artikel
3 Editorial board/publication details 2016
62 C p. IFC-
1 p.
artikel
4 Enhancing the grammatical accuracy of EFL writing by using an AWE-assisted process approach Liao, Hui-Chuan
2016
62 C p. 77-92
16 p.
artikel
5 Expanding the knowledge base of teachers' use of communication tools for language learning Haines, Karen
2016
62 C p. 102-112
11 p.
artikel
6 Language pedagogy and the changing landscapes of digital technology Kozar, Olga
2016
62 C p. 1-2
2 p.
artikel
7 Peer review process completion rates and subsequent student perceptions within completely online versus blended modes of study Grant, Sean
2016
62 C p. 93-101
9 p.
artikel
8 Repair and codeswitching for learning in online intercultural talk Tudini, Vincenza
2016
62 C p. 15-25
11 p.
artikel
9 Teachers’ reaction to silence and teachers’ wait time in video and audioconferencing English lessons: Do webcams make a difference? Kozar, Olga
2016
62 C p. 53-62
10 p.
artikel
10 The implementation of task-based teaching in an online Chinese class through web conferencing Guo, Sijia
2016
62 C p. 26-38
13 p.
artikel
11 The learner-context interface: Emergent issues of affect and identity in technology-mediated language learning spaces White, Cynthia
2016
62 C p. 3-14
12 p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland