Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             23 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Ab initio language. A guide to good practice in universities and colleges. The example of German Ridley, Jennifer
1997
25 4 p. 588-589
2 p.
artikel
2 An experimental comparison of deductive and inductive feedback generated by a simple parser Nagata, Noriko
1997
25 4 p. 515-534
20 p.
artikel
3 An investigation of the functions, strategies and linguistic features of the introductions and conclusions of essays Henry, Alex
1997
25 4 p. 479-495
17 p.
artikel
4 Author Index 1997
25 4 p. VII-
1 p.
artikel
5 Autonomy and independence in language learning 1997
25 4 p. 584-588
5 p.
artikel
6 Autonomy in language learning Wenden, Anita L.
1997
25 4 p. 584-588
5 p.
artikel
7 Books received 1997
25 4 p. 605-606
2 p.
artikel
8 Can learner strategy instruction succeed? The case of higher order questions and elaborated responses Ayaduray, Jeyalaxmy
1997
25 4 p. 561-570
10 p.
artikel
9 CETaLL news Jung, Udo O.H.
1997
25 4 p. 595-598
4 p.
artikel
10 Congress calendar 1997
25 4 p. 601-604
4 p.
artikel
11 E-mail for English teaching Bland, Richard
1997
25 4 p. 592-593
2 p.
artikel
12 ESL learners' performance in error correction in writing: Some implications for teaching Lee, Icy
1997
25 4 p. 465-477
13 p.
artikel
13 Keep them talking! A project for improving students' L2 pronunciation Kendrick, Helen
1997
25 4 p. 545-560
16 p.
artikel
14 Learner autonomy 3: From theory to classroom practice 1997
25 4 p. 581-584
4 p.
artikel
15 Learner autonomy 4: The role of authentic texts 1997
25 4 p. 581-584
4 p.
artikel
16 Learner autonomy 5: The role of motivation Benson, Phil
1997
25 4 p. 581-584
4 p.
artikel
17 List of contents 1997
25 4 p. III-VI
nvt p.
artikel
18 News and notes 1997
25 4 p. 599-600
2 p.
artikel
19 Reflection in action: Increasing teacher awareness of the learning needs of specific socio-cultural groups Ainscough, Valerie
1997
25 4 p. 571-579
9 p.
artikel
20 Taking control: Autonomy in language learning 1997
25 4 p. 584-588
5 p.
artikel
21 Text difficulty and accessibility: Reading formulae and expert judgement Fulcher, Glenn
1997
25 4 p. 497-513
17 p.
artikel
22 Verbal protocols of reading: The nature of constructively responsive reading Gibson, Bob
1997
25 4 p. 590-592
3 p.
artikel
23 What do we mean by fluency? Chambers, Francine
1997
25 4 p. 535-544
10 p.
artikel
                             23 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland