Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Editorial Philosophy 2002
20 3 p. 325-326
2 p.
artikel
2 Effect of supply chain integration on the relationship between diversification and performance: evidence from Japanese and Korean firms Narasimhan, Ram
2002
20 3 p. 303-323
21 p.
artikel
3 Guide for authors 2002
20 3 p. 327-329
3 p.
artikel
4 Investigating the manufacturing–marketing interface in new product development: does context affect the strength of relationships? Calantone, Roger
2002
20 3 p. 273-287
15 p.
artikel
5 Spanning the continuum between marketing and operations Malhotra, Manoj K.
2002
20 3 p. 209-219
11 p.
artikel
6 Supply chains and compatibility among components in product design Singhal, Jaya
2002
20 3 p. 289-302
14 p.
artikel
7 The integration of manufacturing and marketing/sales decisions: impact on organizational performance O’Leary-Kelly, Scott W.
2002
20 3 p. 221-240
20 p.
artikel
8 Value creation through enriched marketing–operations interfaces: an empirical study in the printed circuit board industry Sawhney, Rajeev
2002
20 3 p. 259-272
14 p.
artikel
9 Why should marketing and manufacturing work together? Hausman, Warren H.
2002
20 3 p. 241-257
17 p.
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland