Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             15 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Acknowledgment of referees 1991
10 3 p. 420-
1 p.
artikel
2 Announcement on empirical/field-based methodologies in JOM 1991
10 3 p. 430-432
3 p.
artikel
3 Author profiles 1991
10 3 p. 416-419
4 p.
artikel
4 Design strategy and its interface with manufacturing and marketing: A conceptual framework Fitzsimmons, James A.
1991
10 3 p. 398-415
18 p.
artikel
5 Editorial advisory board 1991
10 3 p. 421-422
2 p.
artikel
6 Editorial philosophy 1991
10 3 p. 427-429
3 p.
artikel
7 Editorial review board 1991
10 3 p. 423-426
4 p.
artikel
8 Factory focus: Segmenting markets from an operations perspective Berry, William L.
1991
10 3 p. 363-387
25 p.
artikel
9 Instructions to authors 1991
10 3 p. 433-434
2 p.
artikel
10 Linking strategy formulation in marketing and operations: Empirical research Berry, William L.
1991
10 3 p. 294-302
9 p.
artikel
11 Management of technology in service firms Haynes, Ray M.
1991
10 3 p. 388-397
10 p.
artikel
12 Manufacturing and marketing interdependence in the new venture firm: An empirical study Deane, Richard H.
1991
10 3 p. 329-343
15 p.
artikel
13 Operations as marketing: A competitive service strategy Roth, Aleda V.
1991
10 3 p. 303-328
26 p.
artikel
14 Subscription information 1991
10 3 p. 435-
1 p.
artikel
15 Time and product variety competition in the book distribution industry Lindsley, William B.
1991
10 3 p. 344-362
19 p.
artikel
                             15 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland