Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Auckland, New Zealand's super city Insch, Andrea
2018
80 C p. 38-44
artikel
2 Editorial Board 2018
80 C p. ii
artikel
3 Editorial: City marketing and branding as urban policy Zenker, Sebastian
2018
80 C p. 1-3
artikel
4 Improving place reputation: Do an open place brand process and an identity-image match pay off? Braun, Erik
2018
80 C p. 22-28
artikel
5 Linking city branding to multi-level urban governance in Chinese mega-cities: A case study of Guangzhou Ye, Lin
2018
80 C p. 29-37
artikel
6 Place branding: Are we any wiser? Kavaratzis, Mihalis
2018
80 C p. 61-63
artikel
7 Place branding as urban policy: the (im)political place branding Lucarelli, Andrea
2018
80 C p. 12-21
artikel
8 Politicising city branding: Some comments on Andrea Lucarelli's ‘Place branding as urban policy’ Vanolo, Alberto
2018
80 C p. 67-69
artikel
9 Reframing place promotion, place marketing, and place branding - moving beyond conceptual confusion Boisen, Martin
2018
80 C p. 4-11
artikel
10 Taking a territorological perspective on place branding? Warnaby, Gary
2018
80 C p. 64-66
artikel
11 The difference of ‘being diverse’: City branding and multiculturalism in the ‘Leicester Model’ Hassen, Inès
2018
80 C p. 45-52
artikel
12 The interplay between urban policies and grassroots city brand co-creation and co-destruction during the refugee crisis: Insights from the city brand Munich (Germany) Vallaster, Christine
2018
80 C p. 53-60
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland