Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A study on the effect of peer assessment on children's knowledge construction processes based on Epistemic Network Analysis
Zhang, Xia
84
C
p.
artikel
2
Concurrent validity of scores from phone-based caregiver reports on early childhood development: Evidence from the Early Childhood Development Index 2030 implementation in Nepal
Kitamura, Kenji
84
C
p.
artikel
3
Do students’ beliefs and orientations toward peer feedback predict peer feedback quality and perceptions?
Greisel, Martin
84
C
p.
artikel
4
Editorial Board
84
C
p.
artikel
5
Investigating relationships among students’ affective, behavioral and cognitive engagement with peer feedback on EFL writing
Chen, Haitao
84
C
p.
artikel
6
Reliability, validity, and strictness of adult learner online self-rating based on teacher and achievement criteria for different individual characteristics and academic achievement
Chang, Chi-Cheng
84
C
p.
artikel
7
The impacts of self-monitoring prompt on provision and uptake of peer feedback and on revision performance: A mixed methods study
Zhang, Yi
84
C
p.
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland