Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
An empirical study on cyber ostracism and students' discontinuous usage intention of social networking sites during the COVID-19 pandemic: A mediated and moderated model
Sarfraz, Muddassar
76
C
p.
artikel
2
Corrigendum to “The relevance of school self-concept and creativity for CLIL outreach learning” [Studies in Educational Evaluation 73 (2022) 1–12/101153]
Roth, Tamara
76
C
p.
artikel
3
Development and validation of the sources of parental anxiety in children’s education scale
Mei, Sijia
76
C
p.
artikel
4
Editorial Board
76
C
p.
artikel
5
“Having Students is Entirely Necessary”: Tutors’ feedback of experiential learning in an MPharm programme (TELL Project)
Jacob, Sabrina Anne
76
C
p.
artikel
6
Private supplementary tutoring expenditures and children’s learning outcomes: Gender and locational evidence from Ghana
Ansong, David
76
C
p.
artikel
7
The influence of self-assessment practices on online training for investigative interviewing skills
Yan, Zi
76
C
p.
artikel
8
“Was that interesting?” & “Does it matter?”: The implications of on-task learning experiences
Fryer, Luke K.
76
C
p.
artikel
9
Why increasing the number of raters only helps sometimes: Reliability and validity of peer assessment across tasks of different complexity
Tong, Yimin
76
C
p.
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland