Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Classroom assessment in the eyes of Chinese primary mathematics teachers: A review of teacher-written papers
Zhao, Xiaoyan
2017
52
C
p. 42-54
13 p.
artikel
2
Editorial Board / Aims and Scope
2017
52
C
p. IFC-
1 p.
artikel
3
Effects and side effects of school inspections: A general framework
Penninckx, Maarten
2017
52
C
p. 1-11
11 p.
artikel
4
Formative use of test results: A user’s perspective
Hopster-den Otter, Dorien
2017
52
C
p. 12-23
12 p.
artikel
5
Health and wellbeing and wider achievement: An analysis of teachers’ practices and learners’ experiences in Scottish secondary schools
Thorburn, Malcolm
2017
52
C
p. 24-34
11 p.
artikel
6
Reviewer Acknowlegement
2017
52
C
p. I-II
nvt p.
artikel
7
Students’ conceptions of assessment purposes in a low stakes secondary-school context: A mixed methodology approach
Solomonidou, Georgia
2017
52
C
p. 35-41
7 p.
artikel
8
The Greek elementary “What Is Happening In this Class?” (G-EWIHIC): A three-phase multi-sample mixed-methods study
Charalampous, Kyriakos
2017
52
C
p. 55-70
16 p.
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland