Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Classroom assessment in the eyes of Chinese primary mathematics teachers: A review of teacher-written papers Zhao, Xiaoyan
2017
52 C p. 42-54
13 p.
artikel
2 Editorial Board / Aims and Scope 2017
52 C p. IFC-
1 p.
artikel
3 Effects and side effects of school inspections: A general framework Penninckx, Maarten
2017
52 C p. 1-11
11 p.
artikel
4 Formative use of test results: A user’s perspective Hopster-den Otter, Dorien
2017
52 C p. 12-23
12 p.
artikel
5 Health and wellbeing and wider achievement: An analysis of teachers’ practices and learners’ experiences in Scottish secondary schools Thorburn, Malcolm
2017
52 C p. 24-34
11 p.
artikel
6 Reviewer Acknowlegement 2017
52 C p. I-II
nvt p.
artikel
7 Students’ conceptions of assessment purposes in a low stakes secondary-school context: A mixed methodology approach Solomonidou, Georgia
2017
52 C p. 35-41
7 p.
artikel
8 The Greek elementary “What Is Happening In this Class?” (G-EWIHIC): A three-phase multi-sample mixed-methods study Charalampous, Kyriakos
2017
52 C p. 55-70
16 p.
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland