Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A comparative study of Chinese and United States pre-service teachers’ perceptions about ethical issues in classroom assessment
Liu, Jin
2016
48
C
p. 57-66
10 p.
artikel
2
A typology of student reading engagement: Preparing for response to intervention in the school curriculum
Cheung, Kwok-cheung
2016
48
C
p. 32-42
11 p.
artikel
3
Constructing validity arguments for test combinations
Wools, Saskia
2016
48
C
p. 10-18
9 p.
artikel
4
Editorial Board / Aims and Scope
2016
48
C
p. IFC-
1 p.
artikel
5
Effects of a data use intervention on educators’ use of knowledge and skills
Ebbeler, Johanna
2016
48
C
p. 19-31
13 p.
artikel
6
Helping teachers to focus on learning and reflect on their teaching: What role does teaching context play?
Pleschová, Gabriela
2016
48
C
p. 1-9
9 p.
artikel
7
Reviewer Acknowlegement
2016
48
C
p. I-II
nvt p.
artikel
8
Teachers’ perspective on upward evaluation in basic education departments in Metro Manila
Anorico, Heiden C.
2016
48
C
p. 43-56
14 p.
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland