Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A META-ANALYSIS OF GENDER DIFFERENCES IN READING ACHIEVEMENT AT THE SECONDARY SCHOOL LEVEL
Lietz, Petra
2006
32
4
p. 317-344
28 p.
artikel
2
Editorial Board
2006
32
4
p. CO2-
1 p.
artikel
3
Gardner, J. (Ed.) (2006). Assessment and learning (2006). London: Sage.
Alhija, Fadia Nasser-Abu
2006
32
4
p. 401-409
9 p.
artikel
4
INVESTIGATING FORM COMPARABILITY IN THE IDAHO COMPREHENSIVE LITERACY ASSESSMENT: MATTERS OF FAIRNESS AND TRANSPARENCY
Squires, David
2006
32
4
p. 369-380
12 p.
artikel
5
LAPTOPS FOR HIGH-RISK STUDENTS: EMPOWERMENT AND PERSONALIZATION IN A STANDARDS-BASED LEARNING ENVIRONMENT
Mabry, Linda
2006
32
4
p. 289-316
28 p.
artikel
6
NEW ASSESSMENT MODES WITHIN PROJECT-BASED EDUCATION - THE STAKEHOLDERS
Van den Bergh, Veerle
2006
32
4
p. 345-368
24 p.
artikel
7
RELATIONS BETWEEN STUDENT PERCEPTIONS OF ASSESSMENT AUTHENTICITY, STUDY APPROACHES AND LEARNING OUTCOME
Gulikers, Judith T.M.
2006
32
4
p. 381-400
20 p.
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland