Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             26 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Bidding, negotiations and take-over prices Van Hulle, Cynthia
1991
9 2 p. 186-193
8 p.
artikel
2 Competition law in the European community: Playing the game by the rules Byrne, Noel
1991
9 2 p. 158-162
5 p.
artikel
3 Conference calendar 1991
9 2 p. 216-218
3 p.
artikel
4 Developing a private sector Watkins, Stephen Desmond
1991
9 2 p. 167-170
4 p.
artikel
5 Editorial 1991
9 2 p. iii-
1 p.
artikel
6 European community developments Maclennan, Malcolm
1991
9 2 p. 149-151
3 p.
artikel
7 Formulating brand strategy De Chernatony, Leslie
1991
9 2 p. 194-200
7 p.
artikel
8 Gaining competitive advantage through customer satisfaction Müller, Wolfgang
1991
9 2 p. 201-211
11 p.
artikel
9 Industrial relations strategies Poole, Michael
1991
9 2 p. 224-225
2 p.
artikel
10 Japanese banking strategy in Europe De La Baume, Charles
1991
9 2 p. 171-173
3 p.
artikel
11 Japanese reaction to management problems in Europe: Cultural aspects Maruyama, Magoroh
1991
9 2 p. 212-215
4 p.
artikel
12 Kissing technological frogs: Managing technology as a strategic resource Matthews, William H
1991
9 2 p. 145-148
4 p.
artikel
13 Making strategic change happen Vandermerwe, Sandra
1991
9 2 p. 174-181
8 p.
artikel
14 Managing the successful multinational of the 21st century: Impact of global competition Manardo, Jacques
1991
9 2 p. 121-126
6 p.
artikel
15 Marketing by agreement — A cross-cultural approach to business negotiations Moutinho, Luiz
1991
9 2 p. 221-222
2 p.
artikel
16 Marketing tourism places Witt, Stephen F.
1991
9 2 p. 220-221
2 p.
artikel
17 Organizational ecology Marshall, E.I.
1991
9 2 p. 223-224
2 p.
artikel
18 Rational analysis for a problematic world Wheeler, Frederick P.
1991
9 2 p. 222-223
2 p.
artikel
19 Sir Monty Finniston Weir, David T.H.
1991
9 2 p. 226-227
2 p.
artikel
20 Tax aspects of international acquisitions and alliances: Case study of Belgium Buelens, Jef
1991
9 2 p. 152-157
6 p.
artikel
21 The marketing challenge of Europe 1992 Halliburton, C.
1991
9 2 p. 219-220
2 p.
artikel
22 The outlook for Soviet business schools Manoukovsky, Andrei
1991
9 2 p. 182-185
4 p.
artikel
23 The success of flexible, low-cost, quality competitors: A European perspective Bolwijn, Piet T
1991
9 2 p. 135-144
10 p.
artikel
24 The value of influencing EC developments: A case study Laptev, Maria
1991
9 2 p. 163-166
4 p.
artikel
25 Turnaround management is not Rambo management Ketelhöhn, Werner
1991
9 2 p. 117-120
4 p.
artikel
26 Will management become ‘European’? Thurley, Keith
1991
9 2 p. 127-134
8 p.
artikel
                             26 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland