Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             26 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 About the authors 1989
7 2 p. 248-251
4 p.
artikel
2 A challenge to the human resource and organizational function in international firms Smiley, Tex
1989
7 2 p. 189-197
9 p.
artikel
3 1992: A regional impact Harrington, Jon
1989
7 2 p. 235-239
5 p.
artikel
4 Boards of directors and corporate social responsibility performance Zahm, Shaker A.
1989
7 2 p. 240-247
8 p.
artikel
5 Coexistence between franchising and the conventional distribution system Vila, MercèClavel
1989
7 2 p. 205-208
4 p.
artikel
6 Commercial distribution: A word to the wise Martinez-Ribes, Lluis
1989
7 2 p. 180-181
2 p.
artikel
7 Competitive turning points: How to recognize them Strebel, Paul
1989
7 2 p. 141-147
7 p.
artikel
8 Conference calendar 1989
7 2 p. 223-226
4 p.
artikel
9 Does your strategy pass the no test? e Sá, Jorge Vasconcellos
1989
7 2 p. 177-179
3 p.
artikel
10 Editorial Stouham, Faul
1989
7 2 p. 131-
1 p.
artikel
11 European community developments MacLennan, Malcolm
1989
7 2 p. 232-234
3 p.
artikel
12 Europe's venture capital industry is already prepared for 1992 Fassin, Yves
1989
7 2 p. 166-168
3 p.
artikel
13 International trade in services Moutinho, Luiz
1989
7 2 p. 219-221
3 p.
artikel
14 1992: Is the UK strike record a cause for concern? Ingham, Hilary
1989
7 2 p. 198-204
7 p.
artikel
15 Management work — telling it like it is Barsoux, Jean-Louis
1989
7 2 p. 169-171
3 p.
artikel
16 Managerial perceptions of strategy and strategy change Falkenberg, Joyce S.
1989
7 2 p. 209-217
9 p.
artikel
17 Managing ambiguity and change Weir, David
1989
7 2 p. 218-219
2 p.
artikel
18 Managing strategic human resources: Leadership for the 21st century Demb, Ada
1989
7 2 p. 148-158
11 p.
artikel
19 Manufacturing in a post-industrial society Herroelen, Willy S.
1989
7 2 p. 182-188
7 p.
artikel
20 Marketing technologically advanced products Bender, Horst O.
1989
7 2 p. 159-165
7 p.
artikel
21 Planning for video: A guide to making effective videotapes Smith, Kitson
1989
7 2 p. 222-
1 p.
artikel
22 Small business success Houghton, Martin G.
1989
7 2 p. 221-222
2 p.
artikel
23 Strengthening the procurement function van den Muyzenberg, Laurens
1989
7 2 p. 172-176
5 p.
artikel
24 The battlefield for 1992: Product strength and geographic coverage Gogel, Robert
1989
7 2 p. 132-140
9 p.
artikel
25 The dynamics of strategic change Weir, David
1989
7 2 p. 218-
1 p.
artikel
26 The ubiquitous MBA Iselin-Tremaine, Phyllis
1989
7 2 p. 227-231
5 p.
artikel
                             26 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland