Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             20 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Accomplishing marketing channel change:Paths and pitfalls Stern, Louis W.
1993
11 1 p. 1-8
8 p.
artikel
2 A framework for constructing Euro-networks Vandermerwe, Sandra
1993
11 1 p. 55-61
7 p.
artikel
3 After success, what next? success as a barrier to change Taucher, George
1993
11 1 p. 9-17
9 p.
artikel
4 Books for managers 1993
11 1 p. 135-138
4 p.
artikel
5 Corporate strategy: Implementation and control Pië, Bert
1993
11 1 p. 122-131
10 p.
artikel
6 Cross-border holdings in the EC construction industry: Implications for management Sommerville, James
1993
11 1 p. 80-84
5 p.
artikel
7 Cutting costs or re-building business? Fisher, Steb
1993
11 1 p. 74-79
6 p.
artikel
8 Downsizing Vollmann, Thomas
1993
11 1 p. 18-29
12 p.
artikel
9 Editorial 1993
11 1 p. iii-iv
nvt p.
artikel
10 Editorial Board 1993
11 1 p. IFC-
1 p.
artikel
11 Gaining business from information technology: The case of Otis elevator, France Jelassi, Tawfik
1993
11 1 p. 62-73
12 p.
artikel
12 Management education and employee training at Moscow McDonald's Vikhanski, Oleg
1993
11 1 p. 102-107
6 p.
artikel
13 Mass customization:Japan's new frontier Westbrook, Roy
1993
11 1 p. 38-45
8 p.
artikel
14 Sony in Poland: A case study Collins, Robert S.
1993
11 1 p. 46-54
9 p.
artikel
15 Stock market reaction to EC economic and monetary integration Johnson, Robert
1993
11 1 p. 85-92
8 p.
artikel
16 The cultural gap in long-term international work groups: A German-American case study Meyer, Heinz-Dieter
1993
11 1 p. 93-101
9 p.
artikel
17 The 1992 EFMD case development workshop: The effectiveness of cases as a teaching tool Stonham, Paul
1993
11 1 p. 132-134
3 p.
artikel
18 The market research industry in Italy Adams, Pamela
1993
11 1 p. 108-113
6 p.
artikel
19 What do we mean by cooperative advantage? Ketelhöhn, Werner
1993
11 1 p. 30-37
8 p.
artikel
20 Why most strategies fail today: The need for strategy innovations Perlitz, Manfred
1993
11 1 p. 114-121
8 p.
artikel
                             20 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland