Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A market-level model of relationship regulation Flight, Richard L.
2008
61 8 p. 850-858
9 p.
artikel
2 Culture influences on emotional responses to on-line store atmospheric cues Davis, Lenita
2008
61 8 p. 806-812
7 p.
artikel
3 Economic returns to industrial research Kafouros, Mario I.
2008
61 8 p. 868-876
9 p.
artikel
4 Editorial Board 2008
61 8 p. ii-iii
nvt p.
artikel
5 Exploring collaborative technology utilization in retailer–supplier performance Richey Jr., R. Glenn
2008
61 8 p. 842-849
8 p.
artikel
6 Interaction episodes as engines of relationship change Schurr, Paul H.
2008
61 8 p. 877-884
8 p.
artikel
7 Introduction to the special section on retailing research: Things change, things stay the same Chebat, Jean-Charles
2008
61 8 p. 805-
1 p.
artikel
8 Reaching the boiling point: Consumers' negative affective reactions to firm-attributed service failures Kalamas, Maria
2008
61 8 p. 813-824
12 p.
artikel
9 Retailers' major ethical decision making constructs Fraedrich, John
2008
61 8 p. 834-841
8 p.
artikel
10 Testing interaction effects of the dimensions of market orientation on marketing program creativity Im, Subin
2008
61 8 p. 859-867
9 p.
artikel
11 The role of gender and work status in shopping center patronage Raajpoot, Nusser A.
2008
61 8 p. 825-833
9 p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland