Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Editorial Board 2008
61 10 p. ii-iii
nvt p.
artikel
2 Effectiveness of brand placement: New insights about viewers Lehu, Jean-Marc
2008
61 10 p. 1083-1090
8 p.
artikel
3 Effect of self-congruity with sponsorship on brand loyalty Sirgy, M. Joseph
2008
61 10 p. 1091-1097
7 p.
artikel
4 Gender-related wayfinding time of mall shoppers Chebat, Jean-Charles
2008
61 10 p. 1076-1082
7 p.
artikel
5 Hope and self-regulatory goals applied to an advertising context Poels, Karolien
2008
61 10 p. 1030-1040
11 p.
artikel
6 Looking back at an experience through rose-colored glasses Cowley, Elizabeth
2008
61 10 p. 1046-1052
7 p.
artikel
7 Marketing communications and consumer behavior: Introduction to the special issue from the 2007 La Londe conference Askegaard, Søren
2008
61 10 p. 1027-1029
3 p.
artikel
8 Rest in peace? Brand-induced mortality salience and consumer behavior Fransen, Marieke L.
2008
61 10 p. 1053-1061
9 p.
artikel
9 The path of least resistance: Regulatory resource depletion and the effectiveness of social influence techniques Janssen, Loes
2008
61 10 p. 1041-1045
5 p.
artikel
10 When consumers love their brands: Exploring the concept and its dimensions Albert, Noël
2008
61 10 p. 1062-1075
14 p.
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland