Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A Brand's Advertising and Promotion Allocation Strategy Anselmi, Kenneth
2000
48 2 p. 113-122
10 p.
artikel
2 Advertised Reference Price Effects on Consumer Price Estimates, Value Perception, and Search Intention Alford, Bruce L.
2000
48 2 p. 93-100
8 p.
artikel
3 An Exploration of The Meaning and Outcomes of a Customer-Defined Market Orientation Webb, Dave
2000
48 2 p. 101-112
12 p.
artikel
4 A Systematic Approach to Tourism Policy Alavi, Jafar
2000
48 2 p. 147-156
10 p.
artikel
5 Marketing of a Financial Innovation Commercial Use of the Euro by European Companies Prior to Mandatory Adoption van Everdingen, Yvonne M.
2000
48 2 p. 123-133
11 p.
artikel
6 Relationship of Firm Size, Initial Diversification, and Internationalization with Strategic Change Dass, Parshotam
2000
48 2 p. 135-146
12 p.
artikel
7 Riding the Wave Claycomb, Cindy
2000
48 2 p. 157-162
6 p.
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland