Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             14 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Asymmetrical Commitment in Business Relationships Söllner, Albrecht
1999
46 3 p. 219-233
15 p.
artikel
2 Channel Network Change and Behavioral Consequences of Relationship Connectedness Andersson, Per
1999
46 3 p. 291-301
11 p.
artikel
3 Does Relationship Marketing Pay? An Empirical Investigation of Relationship Marketing Practices in Hospitals Naidu, G.M.
1999
46 3 p. 207-218
12 p.
artikel
4 Editorial 1999
46 3 p. 205-206
2 p.
artikel
5 Factors Influencing the Duration of International Buyer–Seller Relationships Haugland, Sven A.
1999
46 3 p. 273-280
8 p.
artikel
6 Index 1999
46 3 p. 339-341
3 p.
artikel
7 Index 1999
46 3 p. 337-
1 p.
artikel
8 International Industrial Marketing Interactions Johnston, Wesley J
1999
46 3 p. 259-271
13 p.
artikel
9 Measuring and Modeling the Effects of Long-Term Buyer–Seller Relationships in Corporate Financial Services Markets Reddy, Srinivas K.
1999
46 3 p. 235-244
10 p.
artikel
10 Personal Bonding Processes in International Marketing Relationships Witkowski, Terrence H
1999
46 3 p. 315-325
11 p.
artikel
11 Relationship-Based Competitive Advantage Morgan, Robert M
1999
46 3 p. 281-290
10 p.
artikel
12 Relationship Marketing Grönroos, Christian
1999
46 3 p. 327-335
9 p.
artikel
13 Relationship Quality and Buyer–Seller Interactions in Channels of Distribution Jap, Sandy D
1999
46 3 p. 303-313
11 p.
artikel
14 The Paradox of Unsatisfying but Stable Relationships—A Look at German Car Suppliers Backhaus, Klaus
1999
46 3 p. 245-257
13 p.
artikel
                             14 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland