Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Consumer Involvement in Services Gabbott, Mark
1999
46 2 p. 159-166
8 p.
artikel
2 Consumers' Emotional Responses to Service Environments Foxall, Gordon R
1999
46 2 p. 149-158
10 p.
artikel
3 Experts' Views About Defining Services Brands and the Principles of Services Branding de Chernatony, Leslie
1999
46 2 p. 181-192
12 p.
artikel
4 Impact of Participative Service Relationships on Quality, Satisfaction and Retention Ennew, Christine T.
1999
46 2 p. 121-132
12 p.
artikel
5 Service Performance Gap Chenet, Pierre
1999
46 2 p. 133-147
15 p.
artikel
6 Some Problems When Adopting Churchill's Paradigm for the Development of Service Quality Measurement Scales Smith, Anne M
1999
46 2 p. 109-120
12 p.
artikel
7 Special Issue on UK Services Marketing Scholarship Gabbott, Mark
1999
46 2 p. 107-108
2 p.
artikel
8 Types of New Product Performance Storey, Chris
1999
46 2 p. 193-203
11 p.
artikel
9 Using Neural Networks to Understand Service Risk in the Holiday Product Mitchell, Vincent-Wayne
1999
46 2 p. 167-180
14 p.
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland