Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
12 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A model for optimizing the refund value in rebate promotions
Ali, Abdul
1994
29
3
p. 239-245
7 p.
artikel
2
Author index
1994
29
3
p. 249-
1 p.
artikel
3
Closeness of supervision and salesperson work outcomes: An alternate perspective
Dubinsky, Alan J.
1994
29
3
p. 225-237
13 p.
artikel
4
Flexibility and performance of branch store stock plans for a manufacturer's product line
Cadeaux, Jack M.
1994
29
3
p. 207-218
12 p.
artikel
5
Managing brand equity: Capitalizing on the value of a brand name
Longwell, Garett J.
1994
29
3
p. 247-248
2 p.
artikel
6
Managing economic dependence and relational activities within a competitive channel environment
Gassenheimer, Jule B.
1994
29
3
p. 189-197
9 p.
artikel
7
Moderating effects of prior knowledge on the perceived diagnosticity of beliefs derived from implicit versus explicit product claims
Kardes, Frank R.
1994
29
3
p. 219-224
6 p.
artikel
8
Subject index
1994
29
3
p. 251-252
2 p.
artikel
9
The indexes of consumer sentiment and confidence: Leading or misleading guides to future buyer behavior
Huth, William L.
1994
29
3
p. 199-206
8 p.
artikel
10
The marketing planning process: Behavioral problems compared to analytical techniques in explaining marketing plan credibility
Piercy, Nigel F.
1994
29
3
p. 167-178
12 p.
artikel
11
The role of behavioral intentions in turnover of salespeople
Sager, J.K.
1994
29
3
p. 179-188
10 p.
artikel
12
Volume contents
1994
29
3
p. I-III
nvt p.
artikel
12 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland