Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Channel members' behavior in industrial markets in Poland Jaworska, Teresa
1992
24 1 p. 51-56
6 p.
artikel
2 Conditions for joint ventures with foreign participation in Poland Miciński, Andrzej J.
1992
24 1 p. 67-72
6 p.
artikel
3 Consumer behavior in economics of shortage Gajewski, Stanisław
1992
24 1 p. 5-10
6 p.
artikel
4 Determinants of private business activities in Poland Dietl, Jerzy
1992
24 1 p. 27-35
9 p.
artikel
5 Development of small private companies and their marketing activities Domański, Tomasz
1992
24 1 p. 57-65
9 p.
artikel
6 Distribution as a barrier to application of marketing in the centrally planned economy (case study of Poland) Iwińska-Knop, Krystyna
1992
24 1 p. 19-25
7 p.
artikel
7 Editorial Board 1992
24 1 p. IFC-
1 p.
artikel
8 Industrial buying behavior: The case of Poland Domański, Tomasz
1992
24 1 p. 11-18
8 p.
artikel
9 Introduction to special section on marketing in Poland in a centrally planned economy Domański, Tomasz
1992
24 1 p. 1-3
3 p.
artikel
10 The United States export and foreign direct investment linkage in Canadian manufacturing industries Meredith, Lindsay N.
1992
24 1 p. 73-88
16 p.
artikel
11 Ways of entering the Polish market by foreign companies Guzek, Elżbieta
1992
24 1 p. 37-50
14 p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland