Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Agility in marketing teams: An analysis of factors influencing the entry decision into a trendy social network Oltra, Itziar

187 C p.
artikel
2 Content dissimilarity and online review helpfulness: Contextual insights Wang, Shan

187 C p.
artikel
3 Corrigendum to “Entrepreneurs’ network bricolage: Reconfiguring social ties for resource creation” [J. Bus. Res. 185 (2024)] Chang, Frances Y.M.

187 C p.
artikel
4 Don’t make me hate you, my love! Perceived brand betrayal and the love-becomes-hate phenomenon Tolunay, Asli

187 C p.
artikel
5 Editorial Board
187 C p.
artikel
6 Linking firm performance with innovation culture: An algorithmic approach towards theory building Li, Wanqing

187 C p.
artikel
7 Preventing algorithm aversion: People are willing to use algorithms with a learning label Chacon, Alvaro

187 C p.
artikel
8 Reinstating the radical: Trajectory, debates, and proposals for strategy as practice Li, Qian

187 C p.
artikel
9 Socio-politically silent brands: A double edged sword Zaman Malik, Aaminah

187 C p.
artikel
10 The past, present, and future of sustainability marketing: How did we get here and where might we go? White, Katherine

187 C p.
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland