Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             6 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A model for estimating the response rate to a mailed survey Bruvold, Norman T.
1988
16 2 p. 101-116
16 p.
artikel
2 Applicability of marketing concepts and management activities in the Third World: An empirical investigation Akaah, Ishmael P.
1988
16 2 p. 133-148
16 p.
artikel
3 Don't know responses in surveys: Analyses and interpretational consequences Durand, Richard M.
1988
16 2 p. 169-188
20 p.
artikel
4 Influence of situational variables on brand-choice models Umesh, U.N.
1988
16 2 p. 91-99
9 p.
artikel
5 Source loyalty in organizational markets: A dyadic perspective Morris, Michael H.
1988
16 2 p. 117-131
15 p.
artikel
6 The involvement—commitment model: Theory and implications Beatty, Sharon E.
1988
16 2 p. 149-167
19 p.
artikel
                             6 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland