Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Concept testing Moore, William L.
1982
10 3 p. 279-294
16 p.
artikel
2 Entry and market share success of new brands in concentrated markets King, Ronald H.
1982
10 3 p. 371-383
13 p.
artikel
3 Importance, elicitation order, and expectancy × value Ryan, Michael J.
1982
10 3 p. 309-317
9 p.
artikel
4 Influence of other people on consumer attributions toward brand and person Burnkrant, Robert E.
1982
10 3 p. 319-338
20 p.
artikel
5 Measuring the performance of industrial salespersons Behrman, Douglas N.
1982
10 3 p. 355-370
16 p.
artikel
6 Optimizing the product developing process using psychophysical scaling Rabino, Samuel
1982
10 3 p. 295-308
14 p.
artikel
7 Product manager in perspective Giese, Thomas D.
1982
10 3 p. 267-277
11 p.
artikel
8 Reliability and validity effects under mail survey conditions Jones, Wesley H.
1982
10 3 p. 339-353
15 p.
artikel
9 Special section on product development: Introduction Bushman, F.Anthony
1982
10 3 p. 263-266
4 p.
artikel
10 The influence of national versus generic branding on taste perceptions Bellizzi, Joseph A.
1982
10 3 p. 385-396
12 p.
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland