Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             17 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Additive non-transitive preferences Fishburn, Peter C.
1990
34 4 p. 317-321
5 p.
artikel
2 A multiple-object auction with superadditive values Gale, Ian
1990
34 4 p. 323-328
6 p.
artikel
3 Author index 1990
34 4 p. 393-395
3 p.
artikel
4 Category index 1990
34 4 p. 397-399
3 p.
artikel
5 Contractual delay and efficiency in delegation games Kambe, Shinsuke
1990
34 4 p. 329-332
4 p.
artikel
6 Does correcting for heteroscedasticity help? Mishkin, Frederic S.
1990
34 4 p. 351-356
6 p.
artikel
7 Entering a preannounced currency band Ichikawa, Masaki
1990
34 4 p. 363-368
6 p.
artikel
8 Further evidence on the job search theory Groot, Wim
1990
34 4 p. 387-391
5 p.
artikel
9 Minimal cooperation in bargaining Chun, Youngsub
1990
34 4 p. 311-316
6 p.
artikel
10 Optimality of coupon-bearing debt under asymmetric information De, Sankar
1990
34 4 p. 369-373
5 p.
artikel
11 Shock persistence and the measurement of prewar output series Jaeger, Albert
1990
34 4 p. 333-337
5 p.
artikel
12 Some evidence on the accuracy of Phillips-Perron tests using alternative estimates of nuisance parameters Kim, Kiwhan
1990
34 4 p. 345-350
6 p.
artikel
13 Tax arbitrage and the redistributive properties of progressive income taxation Agell, Jonas
1990
34 4 p. 357-361
5 p.
artikel
14 Testing for the correct error term distribution Hofler, Richard A.
1990
34 4 p. 339-343
5 p.
artikel
15 The effect of conviction on the legitimate income of criminals Lott Jr., John R.
1990
34 4 p. 381-385
5 p.
artikel
16 The effects of non-binding price announcements on posted-offer markets Holt, Charles A.
1990
34 4 p. 307-310
4 p.
artikel
17 The fleeting effect of advertising Boyd, Roy
1990
34 4 p. 375-379
5 p.
artikel
                             17 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland