Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A cross-cultural benefit segmentation analysis to evaluate the traditional assimilation model Calantone, Roger
1985
2 3 p. 207-217
11 p.
artikel
2 Consumer inferences and consumer preferences. The status of cognition and consciousness in consumer behavior theory Derbaix, C.
1985
2 3 p. 157-174
18 p.
artikel
3 Cross-cultural differences in consumer attitudes and their implications for complaint management Richins, Marsha L.
1985
2 3 p. 197-206
10 p.
artikel
4 Marketing investments and market investments in industrial networks Johanson, Jan
1985
2 3 p. 185-195
11 p.
artikel
5 Marketing to the trade — A study of negotiations between convenience goods suppliers and their distributors in Finland Mattsson, Lars-Gunnar
1985
2 3 p. 237-238
2 p.
artikel
6 Service set similarities in patterns of consumer satisfaction/dissatisfaction Zinkhan, George M.
1985
2 3 p. 227-235
9 p.
artikel
7 Stimulating responses to mailed questionnaires. An experimental study Kindra, G.S.
1985
2 3 p. 219-226
8 p.
artikel
8 The strategic planning of research in marketing Wierenga, Berend
1985
2 3 p. 153-155
3 p.
artikel
9 The techno-economic ecology of the product elimination process Avlonitis, George J.
1985
2 3 p. 175-184
10 p.
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland