Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A review of industrial market segmentation research and a proposal for an integrated segmentation framework Chéron, E.J.
1985
2 2 p. 101-115
15 p.
artikel
2 A second generation of multivariate analysis Laurent, Gilles
1985
2 2 p. 146-149
4 p.
artikel
3 Buying power between retailers and manufacturers of consumer goods in Switzerland Kucher, Eckhard
1985
2 2 p. 144-146
3 p.
artikel
4 Call for papers 1985
2 2 p. 77-78
2 p.
artikel
5 East-West trade, industrial cooperation and technology transfer Paliwoda, Stanley J.
1985
2 2 p. 143-144
2 p.
artikel
6 Marketing by agreement, a cross-cultural approach to business negotiation Graham, John L.
1985
2 2 p. 149-151
3 p.
artikel
7 Perceived risk and information search. A systematic meta-analysis of the empirical evidence Gemünden, Hans Georg
1985
2 2 p. 79-100
22 p.
artikel
8 The Bielefeld conference Wierenga, Berend
1985
2 2 p. 75-76
2 p.
artikel
9 The effects of price and message-sidedness on confidence in product and advertisement with personal involvement as a mediator variable Chebat, Jean-Charles
1985
2 2 p. 129-141
13 p.
artikel
10 Variety seeking, market partitioning and segmentation Givon, Moshe
1985
2 2 p. 117-127
11 p.
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland