Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A method for detecting nonlinear effects in cross-sectional survey data Laroche, Michel
1985
2 1 p. 61-72
12 p.
artikel
2 Bias in consumer panel and store audit data Leeflang, Peter S.H.
1985
2 1 p. 27-41
15 p.
artikel
3 Development and management of new products Angelmar, Reinhard
1985
2 1 p. 73-74
2 p.
artikel
4 Editorial Wierenga, Berend
1985
2 1 p. 1-2
2 p.
artikel
5 Editorial Board 1985
2 1 p. v-
1 p.
artikel
6 Expectancy-value attitude models: An analysis of critical theoretical issues Bagozzi, Richard P.
1985
2 1 p. 43-60
18 p.
artikel
7 Research in marketing in Europe: Some reflections on its setting, accomplishments and challenges Mattsson, Lars-Gunnar
1985
2 1 p. 3-5
3 p.
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland