Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A paradox of price–quality and market efficiency: a comparative study of the US and China markets Zhou, Kevin Zheng
2002
19 4 p. 349-365
17 p.
artikel
2 Applied Probability Models and Measurements in Marketing 2002
19 4 p. 417-
1 p.
artikel
3 Author Index Volume 19 (2002) 2002
19 4 p. 413-414
2 p.
artikel
4 Dual scaling and correspondence analysis of preferences, paired comparisons and ratings Torres, Anna
2002
19 4 p. 401-405
5 p.
artikel
5 Editorial Board 2002
19 4 p. iii-iv
nvt p.
artikel
6 How cannibalistic is the Internet channel? A study of the newspaper industry in the United Kingdom and The Netherlands Deleersnyder, Barbara
2002
19 4 p. 337-348
12 p.
artikel
7 IJRM/MSI Research Competition and Special Issue on Global Marketing 2002
19 4 p. 415-416
2 p.
artikel
8 Integrating customer orientation, corporate entrepreneurship, and learning orientation in organizations-in-transition: an empirical study Liu, Sandra S
2002
19 4 p. 367-382
16 p.
artikel
9 List of occasional reviewers—2002 2002
19 4 p. 407-412
6 p.
artikel
10 The C-OAR-SE procedure for scale development in marketing Rossiter, John R
2002
19 4 p. 305-335
31 p.
artikel
11 The influence of pre-decisional constraints on information search and consideration set formation in new automobile purchases Punj, Girish
2002
19 4 p. 383-400
18 p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland