Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A multi-theoretical kernel-based approach to social network-based recommendation Li, Xin
2014
65 C p. 95-104
10 p.
artikel
2 Do actions speak louder than voices? The signaling role of social information cues in influencing consumer purchase decisions Cheung, Christy M.K.
2014
65 C p. 50-58
9 p.
artikel
3 Editorial Board 2014
65 C p. IFC-
1 p.
artikel
4 Increasing the crowd's capacity to create: how alternative generation affects the diversity, relevance and effectiveness of generated ads Ren, Jie
2014
65 C p. 28-39
12 p.
artikel
5 Introduction to the Special Issue on “Crowdsourcing and Social Networks Analysis” Chiu, Chao-Min
2014
65 C p. 1-2
2 p.
artikel
6 Modeling brand post popularity dynamics in online social networks Hassan Zadeh, Amir
2014
65 C p. 59-68
10 p.
artikel
7 Moderating role of gender in the relationships between perceived benefits and satisfaction in social virtual world continuance Zhou, Zhongyun
2014
65 C p. 69-79
11 p.
artikel
8 Personalized task recommendation in crowdsourcing information systems — Current state of the art Geiger, David
2014
65 C p. 3-16
14 p.
artikel
9 Primary vendor capabilities in a mediated outsourcing model: Can IT service providers leverage crowdsourcing? Nevo, Dorit
2014
65 C p. 17-27
11 p.
artikel
10 Social analytics: Learning fuzzy product ontologies for aspect-oriented sentiment analysis Lau, Raymond Y.K.
2014
65 C p. 80-94
15 p.
artikel
11 What can crowdsourcing do for decision support? Chiu, Chao-Min
2014
65 C p. 40-49
10 p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland