Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Cannibalization and competition effects on a manufacturer's retail channel strategies: Implications on an omni-channel business model Kim, Jae-Cheol
2018
109 C p. 5-14
artikel
2 Channel integration quality, perceived fluency and omnichannel service usage: The moderating roles of internal and external usage experience Shen, Xiao-Liang
2018
109 C p. 61-73
artikel
3 Customer's reaction to cross-channel integration in omnichannel retailing: The mediating roles of retailer uncertainty, identity attractiveness, and switching costs Li, Yang
2018
109 C p. 50-60
artikel
4 IFC/Editorial Board 2018
109 C p. IFC
artikel
5 Integrating KPSO and C5.0 to analyze the omnichannel solutions for optimizing telecommunication retail Wang, Shen-Tsu
2018
109 C p. 39-49
artikel
6 Mindfully going omni-channel: An economic decision model for evaluating omni-channel strategies Hosseini, Sabiƶlla
2018
109 C p. 74-88
artikel
7 Omnichannel businesses in the publishing and retailing industries: Synergies and tensions between coexisting online and offline business models Wiener, Martin
2018
109 C p. 15-26
artikel
8 Omnichannel business research: Opportunities and challenges Chen, Yang
2018
109 C p. 1-4
artikel
9 The impact of multi-channel and multi-product strategies on firms' risk-return performance Du, Kui
2018
109 C p. 27-38
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland