Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Automated Product Recommendations with Preference-Based Explanations Marchand, André

96 3 p. 328-343
artikel
2 Consequences of Perceived Crowding: A Meta-Analytical Perspective Blut, Markus

96 3 p. 362-382
artikel
3 Customer-Interfacing Retail Technologies in 2020 & Beyond: An Integrative Framework and Research Directions Roggeveen, Anne L.

96 3 p. 299-309
artikel
4 Executive Summaries
96 3 p. P1-P5
artikel
5 FM ii: Copyright/ ID Statement
96 3 p. ii
artikel
6 Getting Personal in Public!? How Consumers Respond to Public Personalized Advertising in Retail Stores Hess, Nicole J.

96 3 p. 344-361
artikel
7 Identifying omnichannel deal prone segments, their antecedents, and their consequences Valentini, Sara

96 3 p. 310-327
artikel
8 Is $0 Better than Free? Consumer Response to “$0” versus “Free” Framing of a Free Promotion Koo, Jieun

96 3 p. 383-396
artikel
9 Journal of Retailing – Status, Awards, and Outlook Roggeveen, Anne L.

96 3 p. 297-298
artikel
10 Mitigating the Negative Effects of Regional Clustering in Franchising: The Roles of Governance Mechanisms Vivian Zheng, Xu

96 3 p. 434-444
artikel
11 Store Closings and Retailer Profitability: A Contingency Perspective Feng, Cong

96 3 p. 411-433
artikel
12 The Upside of Down: Presenting a Price in a Low or High Location Influences How Consumers Evaluate It Barone, Michael J.

96 3 p. 397-410
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland