Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Counterfeiters in Online Marketplaces: Stealing Your Sales or Sharing Your Costs Sun, Jiong

96 2 p. 189-202
artikel
2 Dynamic Right-Slanted Fonts Increase the Effectiveness of Promotional Retail Advertising Mead, James A.

96 2 p. 282-296
artikel
3 Executive Summaries
96 2 p. P1-P6
artikel
4 FM ii: Copyright/ ID Statement
96 2 p. ii
artikel
5 How the COVID-19 Pandemic May Change the World of Retailing Roggeveen, Anne L.

96 2 p. 169-171
artikel
6 Luxury Single- versus Multi-Brand Stores: The Effect of Consumers’ Hedonic Goals on Brand Comparisons Desmichel, Perrine

96 2 p. 203-219
artikel
7 Many (Un)happy Returns? The Changing Nature of Retail Product Returns and Future Research Directions Robertson, Thomas S.

96 2 p. 172-177
artikel
8 Premiums Paid for What You Believe In: The Interactive Roles of Price Promotion and Cause Involvement on Consumer Response Kim, Claire Heeryung

96 2 p. 235-250
artikel
9 Shape Matters: Package Shape Informs Brand Status Categorization and Brand Choice Chen, Huan

96 2 p. 266-281
artikel
10 The Influence of Payment Mechanisms on Pricing: When Mental Imagery Stimulates Desire for Money Xu, Xiaobing

96 2 p. 178-188
artikel
11 The Price of Power: How Firm’s Market Power Affects Perceived Fairness of Price Increases Lu, Zhi

96 2 p. 220-234
artikel
12 The Role of Hedonic and Utilitarian Motives on the Effectiveness of Partitioned Pricing Choi, Jungsil

96 2 p. 251-265
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland