Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
10 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A Bigger Slice of the Multichannel Grocery Pie: When Does Consumers’ Online Channel Use Expand Retailers’ Share of Wallet?
Melis, Kristina
2016
92
3
p. 268-286
19 p.
artikel
2
Advertising Effects Under Consumer Heterogeneity – The Moderating Role of Brand Experience, Advertising Recall and Attitude
Zenetti, German
2016
92
3
p. 352-372
21 p.
artikel
3
Battling for the Household's Category Buck: Can Economy Private Labels Defend Supermarkets Against the Hard-Discounter Threat?
Vroegrijk, Mark
2016
92
3
p. 300-318
19 p.
artikel
4
Cross-Channel Effects of Price Promotions: An Empirical Analysis of the Multi-Channel Grocery Retail Sector
Breugelmans, Els
2016
92
3
p. 333-351
19 p.
artikel
5
Does Greater Online Assortment Pay? An Empirical Study Using Matched Online and Catalog Shoppers
Ma, Junzhao
2016
92
3
p. 373-382
10 p.
artikel
6
Executive Summaries
2016
92
3
p. P1-P6
nvt p.
artikel
7
Feeling Close From Afar: The Role of Psychological Distance in Offsetting Distrust in Unfamiliar Online Retailers
Darke, Peter R.
2016
92
3
p. 287-299
13 p.
artikel
8
FM ii: Copyright/ ID Statement
2016
92
3
p. ii-
1 p.
artikel
9
The Effectiveness of E-tailers’ Communication Practices in Stimulating Sales of Niche versus Popular Products
Meiseberg, Brinja
2016
92
3
p. 319-332
14 p.
artikel
10
To Keep or Not to Keep: Effects of Online Customer Reviews on Product Returns
Minnema, Alec
2016
92
3
p. 253-267
15 p.
artikel
10 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland