Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A Bigger Slice of the Multichannel Grocery Pie: When Does Consumers’ Online Channel Use Expand Retailers’ Share of Wallet? Melis, Kristina
2016
92 3 p. 268-286
19 p.
artikel
2 Advertising Effects Under Consumer Heterogeneity – The Moderating Role of Brand Experience, Advertising Recall and Attitude Zenetti, German
2016
92 3 p. 352-372
21 p.
artikel
3 Battling for the Household's Category Buck: Can Economy Private Labels Defend Supermarkets Against the Hard-Discounter Threat? Vroegrijk, Mark
2016
92 3 p. 300-318
19 p.
artikel
4 Cross-Channel Effects of Price Promotions: An Empirical Analysis of the Multi-Channel Grocery Retail Sector Breugelmans, Els
2016
92 3 p. 333-351
19 p.
artikel
5 Does Greater Online Assortment Pay? An Empirical Study Using Matched Online and Catalog Shoppers Ma, Junzhao
2016
92 3 p. 373-382
10 p.
artikel
6 Executive Summaries 2016
92 3 p. P1-P6
nvt p.
artikel
7 Feeling Close From Afar: The Role of Psychological Distance in Offsetting Distrust in Unfamiliar Online Retailers Darke, Peter R.
2016
92 3 p. 287-299
13 p.
artikel
8 FM ii: Copyright/ ID Statement 2016
92 3 p. ii-
1 p.
artikel
9 The Effectiveness of E-tailers’ Communication Practices in Stimulating Sales of Niche versus Popular Products Meiseberg, Brinja
2016
92 3 p. 319-332
14 p.
artikel
10 To Keep or Not to Keep: Effects of Online Customer Reviews on Product Returns Minnema, Alec
2016
92 3 p. 253-267
15 p.
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland