Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
11 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Competitive Effects of Wal-Mart Supercenter Entry: Moderating Roles of Category and Brand Characteristics
Seenivasan, Satheesh
2016
92
2
p. 218-225
8 p.
artikel
2
Copyright/ ID Statement
2016
92
2
p. ii-
1 p.
artikel
3
Executive Summaries
2016
92
2
p. P1-P7
nvt p.
artikel
4
Helping Firms Reduce Complexity in Multichannel Online Data: A New Taxonomy-Based Approach for Customer Journeys
Anderl, Eva
2016
92
2
p. 185-203
19 p.
artikel
5
Pricing Strategies for Hybrid Bundles: Analytical Model and Insights
Meyer, Jeffrey
2016
92
2
p. 133-146
14 p.
artikel
6
Sometimes “Fee” Is Better Than “Free”: Token Promotional Pricing and Consumer Reactions to Price Promotion Offering Product Upgrades
Mao, Wen
2016
92
2
p. 173-184
12 p.
artikel
7
The Economic Benefits to Retailers from Customer Participation in Proprietary Web Panels
Allen, B.J.
2016
92
2
p. 147-161
15 p.
artikel
8
The Effect of Return Policy Leniency on Consumer Purchase and Return Decisions: A Meta-analytic Review
Janakiraman, Narayan
2016
92
2
p. 226-235
10 p.
artikel
9
The Influence of Trait and State Narcissism on the Uniqueness of Mass-Customized Products
de Bellis, Emanuel
2016
92
2
p. 162-172
11 p.
artikel
10
When Should Private Label Brands Endorse Ethical Attributes?
Bodur, H. Onur
2016
92
2
p. 204-217
14 p.
artikel
11
Which Categories and Brands to Promote with Targeted Coupons to Reward and to Develop Customers in Supermarkets
Osuna, Ignacio
2016
92
2
p. 236-251
16 p.
artikel
11 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland