Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Competitive Effects of Wal-Mart Supercenter Entry: Moderating Roles of Category and Brand Characteristics Seenivasan, Satheesh
2016
92 2 p. 218-225
8 p.
artikel
2 Copyright/ ID Statement 2016
92 2 p. ii-
1 p.
artikel
3 Executive Summaries 2016
92 2 p. P1-P7
nvt p.
artikel
4 Helping Firms Reduce Complexity in Multichannel Online Data: A New Taxonomy-Based Approach for Customer Journeys Anderl, Eva
2016
92 2 p. 185-203
19 p.
artikel
5 Pricing Strategies for Hybrid Bundles: Analytical Model and Insights Meyer, Jeffrey
2016
92 2 p. 133-146
14 p.
artikel
6 Sometimes “Fee” Is Better Than “Free”: Token Promotional Pricing and Consumer Reactions to Price Promotion Offering Product Upgrades Mao, Wen
2016
92 2 p. 173-184
12 p.
artikel
7 The Economic Benefits to Retailers from Customer Participation in Proprietary Web Panels Allen, B.J.
2016
92 2 p. 147-161
15 p.
artikel
8 The Effect of Return Policy Leniency on Consumer Purchase and Return Decisions: A Meta-analytic Review Janakiraman, Narayan
2016
92 2 p. 226-235
10 p.
artikel
9 The Influence of Trait and State Narcissism on the Uniqueness of Mass-Customized Products de Bellis, Emanuel
2016
92 2 p. 162-172
11 p.
artikel
10 When Should Private Label Brands Endorse Ethical Attributes? Bodur, H. Onur
2016
92 2 p. 204-217
14 p.
artikel
11 Which Categories and Brands to Promote with Targeted Coupons to Reward and to Develop Customers in Supermarkets Osuna, Ignacio
2016
92 2 p. 236-251
16 p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland