Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An introduction to the special issue Bucklin, Randolph E.
2015
91 4 p. 543-545
3 p.
artikel
2 B2B Channel Partner Programs: Disentangling Indebtedness from Gratitude Pelser, Jan
2015
91 4 p. 660-678
19 p.
artikel
3 Consumer Brand Marketing through Full- and Self-Service Channels in an Emerging Economy Venkatesan, Rajkumar
2015
91 4 p. 644-659
16 p.
artikel
4 Copyright/ ID Statement 2015
91 4 p. ii-
1 p.
artikel
5 E-Service Quality: A Meta-Analytic Review Blut, Markus
2015
91 4 p. 679-700
22 p.
artikel
6 Executive Summaries 2015
91 4 p. P1-P5
nvt p.
artikel
7 Leveraging Distribution to Maximize Firm Performance in Emerging Markets Kumar, V.
2015
91 4 p. 627-643
17 p.
artikel
8 Looking Back to Move Forward: A Review of the Evolution of Research in International Marketing Channels Hoppner, Jessica J.
2015
91 4 p. 610-626
17 p.
artikel
9 The Evolution of Marketing Channel Research Domains and Methodologies: An Integrative Review and Future Directions Krafft, Manfred
2015
91 4 p. 569-585
17 p.
artikel
10 The Evolution of Marketing Channels: Trends and Research Directions Watson IV, George F.
2015
91 4 p. 546-568
23 p.
artikel
11 The Role of Marketing Channels in Supply Chain Management Kozlenkova, Irina V.
2015
91 4 p. 586-609
24 p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland