Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Asymmetric Perception of Sparse Shelves in Retail Displays Massara, Francesco
2014
90 3 p. 321-331
11 p.
artikel
2 Copyright/ ID Statement 2014
90 3 p. ii-
1 p.
artikel
3 Executive Summaries 2014
90 3 p. P1-P7
nvt p.
artikel
4 M(Art)Worlds: Consumer Perceptions of How Luxury Brand Stores Become Art Institutions Joy, Annamma
2014
90 3 p. 347-364
18 p.
artikel
5 New Insights in the Moderating Effect of Switching Costs on the Satisfaction–Repurchase Behavior Link Nagengast, Liane
2014
90 3 p. 408-427
20 p.
artikel
6 Offline and Online Search in Used Durables Markets Singh, Sonika
2014
90 3 p. 301-320
20 p.
artikel
7 On the Edge of Buying: A Targeting Approach for Indecisive Buyers Based on Willingness-to-Pay Ranges Dost, Florian
2014
90 3 p. 393-407
15 p.
artikel
8 Pleasantly Plump: Offsetting Negative Obesity Stereotypes for Frontline Service Employees Cowart, Kelly O.
2014
90 3 p. 365-378
14 p.
artikel
9 Price Knowledge During Grocery Shopping: What We Learn and What We Forget Jensen, Birger Boutrup
2014
90 3 p. 332-346
15 p.
artikel
10 The Impact of Category Captainship on the Breadth and Appeal of a Retailer's Assortment Kurtuluş, Mümin
2014
90 3 p. 379-392
14 p.
artikel
11 Utilitarian and Hedonic Motivators of Shoppers’ Decision to Consult with Salespeople Haas, Alexander
2014
90 3 p. 428-441
14 p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland