Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Editorial Board 2013
89 4 p. ii-
1 p.
artikel
2 Evaluating and Managing Brand Repurchase Across Multiple Geographic Retail Markets Echambadi, Raj
2013
89 4 p. 409-422
14 p.
artikel
3 Executive Summaries 2013
89 4 p. P1-P6
nvt p.
artikel
4 Maximizing Profits for a Multi-Category Catalog Retailer George, Morris
2013
89 4 p. 374-396
23 p.
artikel
5 Positive affect moderates the impact of assortment size on choice satisfaction Spassova, Gerri
2013
89 4 p. 397-408
12 p.
artikel
6 Pure Components versus Pure Bundling in a Marketing Channel Girju, Marina
2013
89 4 p. 423-437
15 p.
artikel
7 Reciprocal Effects of the Corporate Reputation and Store Equity of Retailers Swoboda, Bernhard
2013
89 4 p. 447-459
13 p.
artikel
8 Shaping Retail Brand Personality Perceptions by Bodily Experiences Möller, Jana
2013
89 4 p. 438-446
9 p.
artikel
9 The Impact of a Flagship vs. a Brand Store on Brand Attitude, Brand Attachment and Brand Equity Dolbec, Pierre-Yann
2013
89 4 p. 460-466
7 p.
artikel
10 To Whom, When, and How Much to Discount? A Constrained Optimization of Customized Temporal Discounts Johnson, Joseph
2013
89 4 p. 361-373
13 p.
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland