Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Approach and Avoidance Motivation: Investigating Hedonic Consumption in a Retail Setting Arnold, Mark J.
2012
88 3 p. 399-411
13 p.
artikel
2 Brand Loyalty and Price Promotion Strategies: An Empirical Analysis Allender, William J.
2012
88 3 p. 323-342
20 p.
artikel
3 Brand-Pack Size Cannibalization Arising from Temporary Price Promotions Dawes, John G.
2012
88 3 p. 343-355
13 p.
artikel
4 Copyright/ID Statement 2012
88 3 p. ii-
1 p.
artikel
5 Does Travel Time to Stores Matter? The Role of Merchandise Availability Grewal, Dhruv
2012
88 3 p. 437-444
8 p.
artikel
6 Executive Summaries 2012
88 3 p. P1-P7
nvt p.
artikel
7 Journal of Retailing Special Issue – Empirical Generalizations in Retailing 2012
88 3 p. 445-
1 p.
artikel
8 Perils of Managing the Service Profit Chain: The Role of Time Lags and Feedback Loops Evanschitzky, Heiner
2012
88 3 p. 356-366
11 p.
artikel
9 The Accuracy of Design-based Judgments: A Constructivist Approach Orth, Ulrich R.
2012
88 3 p. 421-436
16 p.
artikel
10 The Impact of Key Retail Accounts on Supplier Performance: A Collaborative Perspective of Resource Dependency Theory Hofer, Christian
2012
88 3 p. 412-420
9 p.
artikel
11 The Language of Marketplace Rituals: Implications for Customer Experience Management Otnes, Cele C.
2012
88 3 p. 367-383
17 p.
artikel
12 Understanding the Influence of Cues from Other Customers in the Service Experience: A Scale Development and Validation Brocato, E. Deanne
2012
88 3 p. 384-398
15 p.
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland