Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A Multiple-discrete/Continuous Model of Price Promotion Richards, Timothy J.
2012
88 2 p. 206-225
20 p.
artikel
2 Copyright/ ID Statement 2012
88 2 p. ii-
1 p.
artikel
3 Executive Summaries 2012
88 2 p. P1-P7
nvt p.
artikel
4 From the editor – Journal of Retailing in the global marketplace Ganesan, Shankar
2012
88 2 p. 189-190
2 p.
artikel
5 How to Align your Brand Stories with Your Products Chiu, Hung-Chang
2012
88 2 p. 262-275
14 p.
artikel
6 Internationalization and Performance of Retail Firms: A Bayesian Dynamic Model Assaf, A. George
2012
88 2 p. 191-205
15 p.
artikel
7 Mythic Agency and Retail Conquest Dobscha, Susan
2012
88 2 p. 291-307
17 p.
artikel
8 Online Customer Experience in e-Retailing: An empirical model of Antecedents and Outcomes Rose, Susan
2012
88 2 p. 308-322
15 p.
artikel
9 Promoting Interactive Decision Aids on Retail Websites: A Message Framing Perspective with New versus Traditional Focal Actions Breugelmans, Els
2012
88 2 p. 226-235
10 p.
artikel
10 Quality-based Price Discrimination: Evidence from Internet Retailers’ Shipping Options Li, Han
2012
88 2 p. 276-290
15 p.
artikel
11 Role of Retailer Positioning and Product Category on the Relationship Between Store Brand Consumption and Store Loyalty González-Benito, Óscar
2012
88 2 p. 236-249
14 p.
artikel
12 The Effects of Perceived Fairness on Customer Responses to Retailer SST Push Policies White, Allyn
2012
88 2 p. 250-261
12 p.
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland