Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A Decision Model for E-commerce-enabled Partial Market Exit Syam, Siddhartha
2010
86 4 p. 401-413
13 p.
artikel
2 An Empirical Analysis of the Extreme Cherry Picking Behavior of Consumers in the Frequently Purchased Goods Market Talukdar, Debabrata
2010
86 4 p. 336-354
19 p.
artikel
3 A Second-hand Shoppers’ Motivation Scale: Antecedents, Consequences, and Implications for Retailers Guiot, Denis
2010
86 4 p. 355-371
17 p.
artikel
4 Cause-Relating Marketing: The Effects of Purchase Quantity and Firm Donation Amount on Consumer Inferences and Participation Intentions Folse, Judith Anne Garretson
2010
86 4 p. 295-309
15 p.
artikel
5 Conveying Trustworthiness to Online Consumers: Reactions to Consensus, Physical Store Presence, Brand Familiarity, and Generalized Suspicion Benedicktus, Ray L.
2010
86 4 p. 322-335
14 p.
artikel
6 Editorial Board 2010
86 4 p. ii-
1 p.
artikel
7 Executive Summaries 2010
86 4 p. P1-P6
nvt p.
artikel
8 Exploring the post-termination stage of consumer–brand relationships: An empirical investigation of the premium car market Odekerken-Schröder, Gaby
2010
86 4 p. 372-385
14 p.
artikel
9 Looking Back, Looking Forward: The State of the Journal Dant, Rajiv P.
2010
86 4 p. 291-294
4 p.
artikel
10 Performance Implications of a Retail Purchasing Network: The Role of Social Capital Seevers, Matthew T.
2010
86 4 p. 310-321
12 p.
artikel
11 Testing the Negative Effects of Time Pressure in Retail Supply Chain Relationships Thomas, Rodney W.
2010
86 4 p. 386-400
15 p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland