Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Channel Selection and Coordination in Dual-Channel Supply Chains Cai, Gangshu (George)
2010
86 1 p. 22-36
15 p.
artikel
2 Computer-Mediated Customization Tendency (CMCT) and the Adaptive e-Service Experience Mathwick, Charla
2010
86 1 p. 11-21
11 p.
artikel
3 Editorial Board 2010
86 1 p. ii-
1 p.
artikel
4 Effects of Consumers’ Efforts on Price and Promotion Fairness Perceptions Xia, Lan
2010
86 1 p. 1-10
10 p.
artikel
5 Executive Summaries 2010
86 1 p. P1-P6
nvt p.
artikel
6 Online Shopper Motivations, and e-Store Attributes: An Examination of Online Patronage Behavior and Shopper Typologies Ganesh, Jaishankar
2010
86 1 p. 106-115
10 p.
artikel
7 Price as an Indicator of Quality: Implications for Utility and Demand Functions Ding, Min
2010
86 1 p. 69-84
16 p.
artikel
8 Retail Shelf Allocation: A Comparative Analysis of Heuristic and Meta-Heuristic Approaches Hansen, Jared M.
2010
86 1 p. 94-105
12 p.
artikel
9 The Dilemma of Pull and Push-Price Promotions Martín-Herrán, Guiomar
2010
86 1 p. 51-68
18 p.
artikel
10 The Relationships Among Manager-, Employee-, and Customer-Company Identification: Implications For Retail Store Financial Performance Lichtenstein, Donald R.
2010
86 1 p. 85-93
9 p.
artikel
11 The Role of Customer Factors in Multiple Store Patronage: A Cost–Benefit Approach Baltas, George
2010
86 1 p. 37-50
14 p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland