Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             16 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A Basket-mix Model to Identify Cherry-picked Brands McAlister, Leigh
2009
85 4 p. 425-436
12 p.
artikel
2 A Dynamic Model of Cross-Category Competition: Theory, Tests and Applications Bandyopadhyay, Subir
2009
85 4 p. 468-479
12 p.
artikel
3 A Journal of Retailing Retrospective Based on ISI Web of Knowledge Dant, Rajiv P.
2009
85 4 p. 527-531
5 p.
artikel
4 Competitive and Cooperative Behavior in Embedded Markets: Developing an Institutional Perspective on Bazaars Varman, Rohit
2009
85 4 p. 453-467
15 p.
artikel
5 Editorial Board 2009
85 4 p. ii-
1 p.
artikel
6 Emerging Issues in Retailing Research Grewal, Dhruv
2009
85 4 p. 522-526
5 p.
artikel
7 Executive Summaries 2009
85 4 p. P1-P5
nvt p.
artikel
8 From Before the Beginning … to Beyond the Ending: Reflections on the Past, Present and Future of the Journal of Retailing Ingene, Charles A.
2009
85 4 p. 510-518
9 p.
artikel
9 Leading the Way: Reflections on the Editors of the Journal of Retailing Craig, C. Samuel
2009
85 4 p. 504-505
2 p.
artikel
10 Reflections from the Past Quarter Century: Introduction Brown, James R.
2009
85 4 p. 502-503
2 p.
artikel
11 The Impact of Product-Country Image and Marketing Efforts on Retailer-Perceived Brand Equity: An Empirical Analysis Baldauf, Artur
2009
85 4 p. 437-452
16 p.
artikel
12 The Journal of Retailing in 2009: Year in Review Brown, James R.
2009
85 4 p. 421-424
4 p.
artikel
13 The Role of Customer Orientation as a Moderator of the Job Demand–Burnout–Performance Relationship: A Surface-Level Trait Perspective Babakus, Emin
2009
85 4 p. 480-492
13 p.
artikel
14 Through the Looking Glass Bucklin, Louis P.
2009
85 4 p. 519-521
3 p.
artikel
15 Transition and Transformation: Journal of Retailing 1985–1991 Ghosh, Avijit
2009
85 4 p. 506-509
4 p.
artikel
16 When Do Relationships Pay Off for Small Retailers? Exploring Targets and Contexts to Understand the Value of Relationship Marketing Adjei, Mavis T.
2009
85 4 p. 493-501
9 p.
artikel
                             16 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland