Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Customer Rage Episodes: Emotions, Expressions and Behaviors McColl-Kennedy, Janet R.
2009
85 2 p. 222-237
16 p.
artikel
2 Editorial Board 2009
85 2 p. ii-
1 p.
artikel
3 Empirical Testing of the Reference-Price Effect of Buy-Now Prices in Internet Auctions Popkowski Leszczyc, Peter T.L.
2009
85 2 p. 211-221
11 p.
artikel
4 Executive Summaries 2009
85 2 p. P1-P7
nvt p.
artikel
5 How Task-Facilitative Interactive Tools Foster Buyers’ Trust in Online Retailers: A Process View of Trust Development in the Electronic Marketplace Gupta, Pranjal
2009
85 2 p. 159-176
18 p.
artikel
6 Performance Implications of Online Entry Timing by Store-Based Retailers: A Longitudinal Investigation Pentina, Iryna
2009
85 2 p. 177-193
17 p.
artikel
7 Role Stressors and Retail Performance: The Role of Perceived Competitive Climate Arnold, Todd
2009
85 2 p. 194-205
12 p.
artikel
8 The Theoretical Domains of Retailing Research: A Retrospective Brown, James R.
2009
85 2 p. 113-128
16 p.
artikel
9 Understanding Retail Managers’ Role in the Sales of Products and Services Arnold, Todd J.
2009
85 2 p. 129-144
16 p.
artikel
10 Using Lexical Semantic Analysis to Derive Online Brand Positions: An Application to Retail Marketing Research Aggarwal, Praveen
2009
85 2 p. 145-158
14 p.
artikel
11 Valuing Exclusivity from Encroachment in Franchising Nair, Suresh K.
2009
85 2 p. 206-210
5 p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland